BESTELLEN

Op dit moment is dat (nog) niet mogelijk. We hebben geprobeerd om deze site zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, vooral ook voor mobiele telefoons. We hebben gemerkt dat sites die de mogelijkheid bieden om afbeeldingen, lettertypen enzovoort aan te passen, prima werken op een pc, maar niet op een mobiele telefoon. Om die reden bieden we die mogelijkheid op dit moment nog niet aan.

De kans is groot, dat als je meerdere kaarten wilt versturen, je dat naar verschillende personen wil doen. Er zijn echter ook situaties denkbaar waarin je meerdere kaarten naar één persoon wilt sturen. Om de site niet nodeloos complex te maken met tientallen verzendopties, hebben we ervoor gekozen om maximaal één kaart per bestelling te hanteren. Zo is het voor iedereen duidelijk welke kaart waarheen gaat, en krijg je ook per afzonderlijke kaart een bestelnummer dat wij kunnen traceren.

Dat kan zeker. Het zorgt echter wel voor wat vertraging, omdat wij eens per dag alle betalingen controleren. Wanneer je betaalt via internetbankieren kan het dus zijn dat je kaart een dag later wordt verstuurd.

Niet alle kaarten zijn met korting beschikbaar, maar voor bepaalde kaarten hebben we inderdaad een staffelkorting. Als dat zo is, dan zul je bij de betreffende kaart een link vinden naar onze webwinkel, waar je de kaarten in bulk kunt kopen. Die kaarten kun je dan niet direct naar de ontvanger versturen, deze worden allemaal naar hetzelfde adres gestuurd.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën. Dus mocht je een kaart zoeken die niet in onze collectie aanwezig is, schroom dan niet om ons een mailtje te sturen via het contactformulier. We doen ook écht iets met die vragen, als het een interessant onderwerp is, is de kans groot dat de kaart op korte termijn aan de collectie wordt toegevoegd.

Dat is helaas niet mogelijk. We proberen zo klantvriendelijk mogelijk te zijn, en onderdeel daarvan is dat we de kaarten zo snel mogelijk op de post doen. Dit betekent dat zodra jij je order plaatst, deze direct uit onze kaartenprinter komt rollen. Om die reden kun je orders ook niet meer aanpassen nadat je ze geplaatst hebt.

Dat is helaas niet mogelijk. We proberen zo klantvriendelijk mogelijk te zijn, en onderdeel daarvan is dat we de kaarten zo snel mogelijk op de post doen. Dit betekent dat zodra jij je order plaatst, deze direct uit onze kaartenprinter komt rollen. Om die reden kun je orders ook niet meer aanpassen nadat je ze geplaatst hebt.

VERZENDING

Kaarten die voor 11:59 worden besteld, gaan dezelfde dag nog op de bus. Dit geldt alleen voor bestellingen die met iDeal worden betaald. Betaal je met een bankoverschrijving, dan hanteren we een extra werkdag.

Het versturen van individuele kaarten met track&trace is niet mogelijk. De reden hiervoor is dat PostNL hier een tarief van €3,95 voor hanteert. Dit zou betekenen dat een kaart van €2,50 je inclusief verzending €6,45 zou gaan kosten, en dat is wat te gortig. Door te verzenden zonder track&trace kunnen we de tarieven gunstig houden.

Je mag ervan uitgaan dat, wanneer je een kaart bij ons bestelt, we deze ook daadwerkelijk opsturen. Echter, het kan natuurlijk gebeuren dat de kaart is zoekgeraakt met de post. Daar hebben wij helaas geen enkele invloed op. Wel vinden we het fijn als je ons dit laat weten, zodat we een klacht in kunnen dienen bij PostNL. Daarbij geef je ons op die manier de kans om uit te zoeken of we het op één of andere manier nog voor je kunnen oplossen.